Koncentrálj a nyugdíjas korosztályra szállodád vendégei között
Sok szállodatulajdonos nem is foglalkozik a nyugdíjasokkal a szállodájában. És mégis… Ez igazán érdekes, mivel hosszabb ideig tartózkodik szállodákban, mint egy fiatalabb vendégkör.
Mit várnak el az idősebbek egy szállodától
Mit keresnek? Az Amadeus által készített tanulmány az 50 és 75 év közötti idősek akaratát fejezi ki, hogy ne kezeljék őket „öregként”. A tanulmány valóban „aktív idős utazóknak” minősíti őket.
Ha szakmailag már nem aktívak, most van idejük arra, hogy számos, számukra fontos tevékenységgel foglalkozzanak, különösen az utazással. Valójában az Economie.gouv.fr szerint az 50 év felettiek 50%-a gondol arra, hogy utazásra költse a pénzét, mielőtt bármilyen más tevékenységet folytatna.
Azt akarják, hogy minden korosztály utazójának tekintsék őket, és részt vegyenek a generációk közötti találkozókon.
További hotel üzemeltetés és tanácsadás tippre vágysz? Nézz körül a Hotelmentők weboldalán!
Az idősek számára kialakított szálloda kiválasztási kritériumai a következők
Némi minőségi helyreállítás: Az idősek szeretik a könnyedséget és a gyakorlatiasságot. Szívesen reggeliznek és vacsoráznak a szállodában, feltéve, hogy a minőség és a megfizethető ár összhangban van.
Biztonságos parkoló jelenléte: Ők a legtöbb autóval rendelkező korosztály. Ha őrzött parkolót kínálsz, akkor a választásukat olyan szállodával szemben döntheti el, amelyik nem rendelkezik ilyennel. Főleg, ha ingyenesen elérhető.
A szobák akadálymentesítése: Mi lehet jobb számukra egy hosszú sétával töltött nap után, mint ha szobájuk könnyen megközelíthető? Az első emeleten, a folyosó elején vagy a lift közelében lévő szoba megelégedést okoz.
Ingyenes nagy sebességű wifi a szobákban: Sok idősnek van okostelefonja, táblagépe és laptopja, és ezeket használja utazásaihoz és szállásválasztásához. Kínálj nekik ingyenes Wi-Fi-t, hogy élvezhessék a szállodában való tartózkodásukat.
Ergonomikus felszerelés: A távirányítótól a zuhanyozásig a könnyű hozzáférés és a könnyű használat nagy előnyt jelent. Kerüld a fürdőkádakat, és részesítsd előnyben a széles és küszöb nélküli zuhanyzókat. Hasonlóképpen, a könnyen hozzáférhető és könnyen használható ablakok boldoggá teszik őket.
Rajtad múlik, hogy szállodád az ők igényeikhez igazítod-e. Ha az idősek elégedettek a szolgáltatások minőségével, a könnyű hozzáféréssel és a berendezések egyszerű használatával, a többi vásárló is elégedett lesz.
Nyugdíjasok - a hosszú távú tartózkodási ügyfélkör
A Coach Omnium által készített tanulmány szerint az üzleti utazók ügyfélköre 26%-uk heti 1 és havi 1 tartózkodás között utazik. Az utazások háromnegyede csak egy éjszakás. Eközben az idősek harmada évente 3-nál többször utazik, többségük pedig egy éjszakánál tovább marad.
Gyakrabban mennek szállodába, és tovább maradnak, ami különösen érdekessé teszi ezt a vendégkört. A vezető ügyfélkör gyakran megijed, mert nagyon igényes hírében áll. Elvárásaik nem kivételesek, különösen a kényelem és a vonzó árak tekintetében.
Az idősek inkább a standard szálloda kényelmét részesítik előnyben, mint egy olcsó szállodát. Ugyanígy inkább a középkategóriás szállodát részesítik előnyben, mint a luxusszállodát, az árak miatt.
A Coach Omnium adatai szerint ebben a kategóriában az emberek átlagosan 32%-a választ 2 csillagos szállodát, 58%-a pedig 3 csillagos szállodát.