-
Használj remarketinget
Aki már ellátogatott weboldaladra vagy közösségi média felületeidre, valószínűleg potenciálisabb vásárló, mint gondolnád. Ezért érdemes remarketing listákat létrehozni és gyűjteni, hogy ezeket a felhasználók meg tudd győzni a későbbiek folyamán és olyan tartalmakkal bombázd őket, amelyek rájuk szabottak.
-
Linkelj saját magadra
Nos, ez talán nem meglepő, de minden kommunikációs felületeden linkeld be a legfontosabb aloldalaidat. Hogyan legyen több vásárlóm? Hát így! A kapcsolat, ajánlat és egyéb létfontosságú aloldalak mindig legyenek a felhasználók szeme előtt, hogy minél könnyebben tudjanak konvertálni.
-
Használd a videomarketing erejét
2019-ben a videós tartalmak a legértékesebbek, és a legnépszerűbbek egyaránt. Használd fel ennek erejét és hozz létre érdekes, tanulságos videókat, amelyben akár márkádat mutatod be, akár kulisszák mögötti pillanatokat, a lényeg, hogy aktivitást váltson ki az emberekből. Ezeket a tartalmakat pedig használd fel mind közösségi média felületeiden, mind a weboldaladon egyaránt.
-
Válts ki nagyobb aktivitást
A közösségi médiában már nem a követőid vagy kedvelőid száma a lényeges, hanem az aktivitás. Az algoritmusok is azokat a tartalmakat hozza előtérbe, amelyek nagy aktivitási számot mutatnak, hozzászólás és kedvelés terén egyaránt. Készíts olyan tartalmakat, amelyek minél több hozzászólást generálhatnak, így kérdezz és aktivizáld követőid!
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.